15 Ocak 2012 Pazar

Denizcinin Kütüphanesi


Kitap Adı
Türü
Yazar
Kitapevi

Kaptanın Manevra Kılavuzu
Kılavuz
Alper Tunga Anıker
Denizler

Martin Eden
Roman
Jack London
Oda Yayınları

Uluç Reis
Roman
Halikarnas Balıkçısı
Bilgi

Deniz Kurdu
Roman
Jack London
Akba

Moby Dick
Roman
Herman Melville
Yapı Kredi

Lord Jim
Roman
Joseph Conrad
İletişim

Martı
Roman
Richard Bach
Beyaz

Nostromo
Roman
Joseph Conrad
İletişim

Koca Denizde İki Nokta
Roman
Zeyyat Selimoğlu
Remzi

Aganta Burina Burinata
Roman
Halikarnas Balıkçısı
Bilgi

Mavi Sürgün
Roman
Halikarnas Balıkçısı
Bilgi
Ötelerin Çocukları
Roman
Halikarnas Balıkçısı
Bilgi
Deniz Gurbetçileri
Roman
Halikarnas Balıkçısı
Bilgi
Turgut Reis
Roman
Halikarnas Balıkçısı
Bilgi
Dalgıçlar
Roman
Halikarnas Balıkçısı
Bilgi
İmbat Serinliği
Roman
Halikarnas Balıkçısı
Bilgi
100 yıl önce Güney Afrika
Anı
Ömer Lütfi
Kitabevi
Brezilya’da İlk Müslümanlar
Anı
Bağdatlı Abdurrahman Efendi
Kitabevi
Seyyar Sergi ile Seyahat İntibaları
Anı
Celal Esat Arseven
Kitabevi
Bir Denizcinin Avrupa Günlüğü
Anı
Mehmet Enisi
Kitabevi
Türk Denizcilerin İlk Amerika Seferi
Anı
Mühendis Faik
Kitabevi
Pupa Yelken
Anı
Sadun Boro
Ege
Bir Kayıp Denizci
Roman
Gabriel Garcia Marquez
Can
Denizden Damlalar
Anı
Kapt.Muzaffer Akar
Marajans
Öpülesi Gemiler
Derleme
Mümtaz Soysal
Bilgi
Denizciye Göz Kırpan Sevdalar
Deniz Fenerleri
Araştırma
M.Vefa Toroslu
Dz. Tic. Odası İzmir Şb.
Denizin Kanı
Roman
Tarık Dursun K.
Bilgi
Efsanevi Kaptan Şefik Gogen
Araştırma
Osman Öndeş
İş Bankası Kültür Yayınları
Beylikten İmparatorluğa Osmanlı Denizciliği
Araştırma
İdris Bostan
Kitap Yayınevi
Anılarda Gemiler Ufkun Ötesinde Kayboldular
Araştırma
Oktay Sönmez
İş Bankası Kültür Yayınları
Rodos’tan Karşıyaka’ya
Anı
Zühal-Yücel İzmirli
Neden kitap
Çanakkale Denizaltı Savaşı
Anı
Otto Hersing
İş Bankası Kültür Yayınları
Ana Ben Ölmedim ( I. Dünya Savaşı Türk Esirleri)
Anı
Cemalettin Taşkıran
İş Bankası Kültür Yayınları
Mesudiye Zırhlısı
Araştırma
Piri Reis Araştırma Merkezi
Dz.K.K. Deniz Müzesi
Gazi Hamidiye ve Akın Harekatı
Araştırma
Piri Reis Araştırma Merkezi
Dz.K.K. Deniz Müzesi
Marmara’da Denizaltı Avı
Araştırma
Piri Reis Araştırma Merkezi
Dz.K.K. Deniz Müzesi
Resimlerle Temel Denizcilik Bilgileri
Eğitim
İvar Dedekam
Denizler
Dünya Gerçekten Yuvarlakmış
Anı
Tanıl Tuncel
Denizler
Resimlerle Navigasyon
Eğitim
İvar Dedekam
Denizler
Amatör Denizci Elkitabı
Eğitim
Sezar Atmaca
ADF yayınları
Denizde Emniyet ve Canlı Kalabilme
Eğitim
Ercüment Şahin/ Fethi Yağız
Ercüment Şahin/ Fethi Yağız
Kaptanın Kılavuzu
Eğitim
Yücel Süygen
Akademi
Kısa Mesafe Deniz Telsiz Haberleşmesi (VHF)
Eğitim
Hüseyin Sarıcaoğlu
Hüseyin Sarıcaoğlu
Vira Demir
Anı
Sadun Boro
Denizler
Kırmızı Çizgili Ekvator
Roman
Yücel Süygen
Denizler
Puslu Kıtalar Atlası
Roman
İhsan Oktay Anar
İletişim

Amat
Roman
İhsan Oktay Anar
İletişim

Üsküdar Faciası
Araştırma
Atilla Oral
Demkar

Ertuğrul Faciası
Araştırma
Erol Mütercimler
Anahtar Kitaplar

Kaptan Cook
Roman
Pierre Marc, Jindra Capek
Milliyet Yayınları

Roman
Stefan Zweig
Kabalcı Yayınevi

Efendi kaptan Kurtar Bizi- Mesudiye Zırhlısı
Araştırma
Oğuz Otay
Denizler

Adamlı Torpidolar
Araştırma
Kansu Şarman
İş Bankası Kültür Yayınları

Deniz Haydutluğu ve Korsanlık
Araştırma
A. Emre Öktem / Bleda R. Kurtdarcan
Denizler

Araştırma

Savarona : Atatürk’e son armağan
Araştırma
Rıfat N. Bali
Libra

Resimlerle Yelken ve Arma Ayarları
Eğitim
İvar Dedekam
Denizler

Yarış Ekibinin El Kitabı
Eğitim
Mustafa N. Miharbi
Denizler

Yelken Kursları
Eğitim
A. Muhittin Öney
Türk Yelken Vakfı

Denizde Yaşamak
Anı
Meriç Köyatası
Naviga

Uygulamalı Gemi Modelciliği
Eğitim
H. Veysel Güleryüz
Denizler

Amatör Balıkçılık
Eğitim
Engin Sunar
Say

Amatör Balıkçılık
Eğitim
Erdal Doğan
İnkılap

Yeni başlayanlar için balık avcılığı
Eğitim
Engin Sunar
Say

Yenikapının eski gemileri
Araştırma
Ufuk Kocabaş
Ege

Uzaklar (Atasoylar’ın Dünya Seyahati)
Anı
Osman-Zuhal ATASOY
İş Bankası Kültür Yayınları

Fora Yelken
Anı
Sadun Boro
Denizler

Macellan’ın izinde ( Mardek’in seyir defteri)
Anı
Hakan Öge
Naviga

Dünya Varmış
Anı
M. Ekrem İnözü
Denizler

Duygularla Akmak ( Mardek’in Dünya Turu)
Anı
Hakan Öge/ Sophie Hunter
Denizbank

Kısmet’in dümen suyunda
Anı
Sadun Boro
Ege

Güneşi Hüzünlüdür Kutup Denizlerinin
Anı
Oktay Sönmez
Cem Yayınevi

Ustam Rüzgar
Eğitim
Richard Bode
Galata

Seyir Defterine Yazılmayanlar
Anı
Çetin Akın
İletişim

Bir hayalin peşinde: Yarım asır evvel bir Atlantik serüveni
Anı
Sadun Boro
Ege

Sarıldım küçük teknemin halatına
Eğitim
Çetin Kent
Ataköy Marina

Okyanusta bir Türk Kızı
Anı
Hülya Leigh
Naviga

Gemiler Süvariler iskeleler
Araştırma
Eser Tutel
İletişim

İzlanda Yolcusu
Anı
Ömer Bozkurt
Ataköy Marina

Buhar Kazanları
Eğitim
Fahrettin Küçükşahin
Birsen

Gemi yardımcı makinaları 1-2
Eğitim
Kemal Demirel- İsmail Deha Er
Birsen

Buhar ve gaz tirbünleri
Eğitim
Fahrettin Küçükşahin
Birsen

Gemi mühendisleri için pompa uygulamaları
Eğitim
Kemal Demirel- İsmail Deha Er
Birsen

Gemi Hidrostatiği ve stabilitesi
Eğitim
Adnan Bıran
Birsen

Denizcilik meteorolojisi ders çalışma kılavuzu
Eğitim
Ümit Çevik
Birsen

Güverte ve Makine için gemi inşaatı
Eğitim
Ümit Çevik
Birsen

Hidrolik-pnömatik uygulamaları
Eğitim
Kemal Demirel- İsmail Deha Er
Akademi

Marpol 73/78 Birleştirilmiş 2002 baskısı
Eğitim
Deniz Ticaret Odası
Deniz Ticaret Odası

Gemi dizel motorları –operasyon 1
Eğitim
Fahrettin Küçükşahin
Akademi

Denizcilik Kimyası
Eğitim
Fahrettin Küçükşahin
Akademi

Gemi Elektriği
Eğitim
Fahrettin Küçükşahin
Akademi

Gemi yardımcı makinaları-sistemleri
Eğitim
Fahrettin Küçükşahin
Akademi

Yük-istif
Eğitim
Teoman Akın
Akademi

Malzeme Bilgisi
Eğitim
Günnur Dikeç- Kemal Demirel
Akademi

Gemici Bağları
Eğt.
A.Yalçın Özalp

Denizler



0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa